Eminasmom hiç sorma. Azıcık yanından ayrılıp lavaboya gitsem anne anne diye kıyameti koparıyor. Hayır yanında ananesi dedesi dayısı vs herkes var kalabalık yerdeyiz son ay diye ama aşırı düşkün işte hiç nefes aldırmıyor. Sezaryen olacağım için bende çok üzülüyorum 24 saat bensiz ne yapacak acaba diye 🥺 bakalım hayırlısı. Bende çok merak ediyorum kardeşi ile karşılaşınca ne yapacak acaba🥲 şimdiden karnımı seviyor cici cici diyor. Sanırım ilk iş gelip (gözü , kaşı, burnu vs yeni öğrendiği için) kardeşinin yüzüne gözüne parmak atmak olur 🙈😐 biraz dikkatli olacağız artık. Ben erken mi acaba olmasaydı mı diye düşünmedim hiç , bak gör seneye ikisi bir olup evin altını üstüne getirecekler , arkadaş olacaklar 🥰🥰