

Merhaba arkadaşlar 21 Eylül için suni sancı planlanmıştik doktorum ile bugün sabahtan akşam üzeri saat 4 e kadar bebeğim hiç hareket etmedi sadece 4 gibi poposunu kaydirdi sadece hemen doktorumu aradım hiç bekleme hemen hastaneye gel nst çekelim dedi tabi eşim olmadığı için 2 saat daha beklemek zorunda kaldım o ara çikolata yedim karnımı tokatladim soluma yattim hareket edecek mi diye bekledim falan eşim trafikte olduğu için gelemedi hemen taksi çağırıp hastaneye gittim. Yaklaşık 1 haftadır ciddi sancılarım oluyordu özellikle geceleri beni uyutmayan sancılar bu nst akşam 7 gibi çekildi sancı çıktı ama benim öyle hissettiğim ciddi bir sancı yoktu çekim esnasında benim sancılar geceleri geliyor her zaman bende dua ediyordum inşallah bu çektiğim sancılar açılmaya neden olmuştur diye ama maalesef sıfır açılma sıfır yumuşama taş gibi sert dedi ebe rahim için 🥺🥺🥺 1 saate yakın nst çekti uzun bir nst oldu sonra doktoruma gönderdi sonucu yarın için doğum planlanmıştik ama ne yumuşama var ne de açılma . Başına böyle birşey gelen oldu mu? Sıfır açılma ile sunii sancı alıp aynı gün dogurabilen veya doguramayan geri eve giden . Yarın sabah tekrar nst çekecek doktorum ve fitil verecekmiş .