Feyzacelikcan Kızlar merhaba 30 haftalık hamileyim sizinde bebişiniz uzun süre ritmik bir şekilde hareket ediyor mu? Hıçkırıyor yazmışlar ama bilemedim.
simgekaya Feyzacelikcan 29. Haftadan merhabalar 🌸 bizim prensesde maşallah durduğu yerde durmuyor . Hıçkırık olayını bende çözemedim 🤔 ama hareketlerini hissetmek çok mutlu ediyor 🥰
DilanK Feyzacelikcan Bazen gerçekten beni yoruyor artık hareketleri bu haflarda iyice arttı hiç durmuyor ritmik hareketleri geçtim titrek hareketler yapmaya başladı 🧐😅
eylulicten Evet hareketler uzun sure bazen uyumadigini dusunuyorum ama 30 dan sonra azalmaya basladi herhalde yeri daraldigi icin
Aksakal1907 @Feyzacelikcan hele dün gece kıpır kıpırdı kızım maşallah 🥰 hıçkırık meselesini hâlâ ayırt edemiyorum 😁🤣 30+6 dan selam 🖐️
Feyzacelikcan Aksakal1907 Bizim ki genel olarak hiç durmuyor ama bazen pıt pıt pıt diye saniyede bir 30 40 kere vuruyor.
Zmrt_5 Bende 30+5teyim haraketlerini hissetmek çok güzel gerçekten ama artık zaman daha yavaş geçiyor sanki bir türlü geçmiyor şiştikçe haraket etmek zorlaşıyor Buda beni sıkmaya başladı 😐
motherofcats Feyzacelikcan 27 den beri hıçkırıklarını hissediyorum ben. karnınız tık tık tık atıyorsa kalp atışı gibi 5 10 dk boyunca hıçkırıktır.
yigitinannesiiiii Feyzacelikcan ritmik şekilde böyle derinden olan nabız tarzı diyeyim hıçkırık oluyor bazen bizimki 10 dakka boyunca hıçkırıyor anlaşılıyor zaten hareket desen değil tekme desen değil tık tık yada pıt pıt şeklinde🥰🥰