Merhaba ben ilk doğumumu 2 yıl önce çamlıca erdem hastanesinde yaptım. Hastane, hemşireler, hastaya yaklaşım iyi odaları pek iç açıcı değil özel hastaneye göre epey pis. Fakat genel olarak iyi. Gelelim doktora ben ayşe hürmüz hanımın hastasıydım sayesinde durduk yere sezaryen oldum bu nedenle hiçbir özel hastaneye ve doktora güvenim kalmadı şu an zeynep kamile gidiyorum