20 eylül Salı 2022 ,39+1 kontrole diye geldik sabah 9:15te. Önceki gün aşırı hareket ettim temizlik yaptım falan malum son hafta işe yarar inşallah açılmam olur normal normal doğururum diyordum. Aslında kendimi sezeryana da hazırladığım düşünüyordum ama asla hazırlamamışım. 🙃Neyse sabahın köründe geldik hastaneye medipol bahçelievler hastanem. Doktorum direkt baktı ve suyu azalmış bebişin dedi olumsuz bir şey diyeceği yüz ifadesinden belliydi zaten. Kalbim ağzımda dinledim. Her tarafına baktı su az maalesef dedi. Açılmama baktı iyice baktı hatta ama yok açılman da yok ayrıca bebeğim kafası yukarıda biraz inmemiş dedi. Bu şekilde eve gönderemem yatışını yapalım hadi dedi. Ben bi anlık kalp krizi şok ben iptal. Suni sancı olsa mesela dedim o sira ağzımdan o çıkabildi. Suni sancı bebeği orada sıkıştırmaktan başka işe yaramayacak sen de o da zorlanacaksın dedi. Vee gözlerimden yaşlar boşalıyorrrr🥹 acil şekilde anestezi doktoruyla görüştürüldüm evraklar falandı filandı derken ben hüngür hüngürüm. Annem uzun yoldan geliyordu şehirlerarası otobusle ve henüz anadolu yakasında ben avrupa yakasındayım gelmesine yine bi saati vardı. Bi de ayriyeten ona ağlıyorum annem yetişemeyecek diye ve yetişemedi. Eşim koşa koşa eve gitti taksiyle eşyalarımızı torladı topladı geldi ameliyathane kapısında vedalaştık bana bol moral verdi ama ben titremeye başladım bile üşümek artı korku. Tek düşündüğüm küçük bebeğim. Beş dakikada falan karnımdan çıkardılar küçüğümü. Sesini duydum ben bittim. Öptüm kokladım mememi tutturdular hemen. Dünyanın en ama en güzel duygusu. Allahım onu bize bağışlasın dünyam benim. Şu an yanımda yatıyor 2745 gram. Emziriyorum tutuyor çok şükür. Ağrılarım aşırı ama aşırı fazlaydı ilk saatler şu an agrı kesiciyle bi tık iyiyim işte. Bitter cikolata çizi nescafe falım sakız lohusa şerbeti eti burçak bol su şu anlık yemem önerilen şeyler bunlar. Aşırı uykum var ama aslanımı izlemekten uyuyamıyorum. Sizler de bebeginize sağ salim kavuşun benim hikayem böyle❤️