10+1 olduk en son 9+3ken doktora gittim bir sorun olmadığını 1 ay sonra gelmem gerektiğini söyledi dün bir kaç postta 12-11 haftalık bebeklerini kaybettiklerini okudum çok panik oldum korktum benim zaten bir kürtajım var boş gebelikten eğer bir sıkıntı olursa Allah korusun 1 aya jadar kendini belli eder mi kanama vs olur mu bebek ölürse içeride