snayglll herkes yaşamıyor canım, ilk gebeliğim kimyasal gebelikti onda olmadı, şu an yine hamileyim ve bu hamileliğimde de olmadı. Eğer sen şu an yerleşme kanaması yaşıyorum ama ayırt edemiyorum dersen Google görsellerde örneği mevcut bir oradan bakmanı tavsiye ederim🌸