Eda1405 canım yanlış anlama ama o haftalarda imkansız 17 lerde bile kaymasını zor hissedip bebeğin haraketlerini ilerleyen zamanlarda anca görüyoruz keşke o kadar erken hissetsek ama bebiş göbek duvarına hissedecek kadar baskı yapmak için çok güçlü değil bende öyle zannediyordum arastirinca doktorları falan öyle anladım