Tubatgn evet bu doğru eğer geç döllenme ise bunu battan önce anlamanız biraz zor olabilirdi hemde 56 değerle o yüzden geç döllenme olduğunu düşünmüyorum benim ilk gebeliğim 2hafta+2 geç döllenme olmuştu adetim geciktikten 2 gün sonra test yaptım silik çizgi bile çıkmadı 11 gün sonra tekrar yaptım çok az silik çıkmıştı