Sedagokce insanlar abartmayı çok seviyorlar gerçekten yani kimseye kulak asma büyüyüncede karnın çok aşağıda yok karnın yuvarlak kız sivri erkek bu vs vs boş boş konuşuyorlar dur daha yeni başlıyorsun bana her gün denilen şeyler artık onlar mı doktor hastanedekiler mi anlamış değilim😅