Izeld Canım kendine zaman tanı içinden insan cıktı sonuçta yavaş yavaş düzelecektir. kilotlu korse kullanmanı öneririm daha kolay toparliyormus. hatta rahatsan uyurkende kullan.Birazda yediklerine dikkat edip bol bol emzirirsen hic bisey kalmaz. Benimde hedefim yaza fit girmek 🥴önümüzdeki ay doğurucam tüm korseleri stokladim valla 😆cengelli, kilotlu, şortlu ne ararsan var.