Emine67 izlediğim pozitif doğum hıkayelerinde bile anne de bazen aşırı derecede bağırma çağırma vs oluyor sancı çekerken. Sancıyı nasıl tarif edersiniz dayanılmayacak kadar şiddetli mi geldi yoksa normal miydi bazıları bel ağrısı ile tanımlıyor cunku merak ettim. Bu arada hayırlı olsun sağlıkla büyütün 💜