Merhaba kizlar. 39+2 haftalığız her an gele bilir kızçem ama dün doktora gittiğimde bebeğin tam yerleşmediyini başinin doğru yerde olmadığını soyledi. Bu doğuma kadar değişede bilir. Değişmese bile beni ya sezeryan yada zor bir doğum bekliyor. İlk doğumum da ćok zor geçmişti ama şimdi bu kadar az zaman kala bunu oğrenmem beni kotu etkiledi. Sezeryandan cok korkuyorum. Normali bana rahat geliyor. Boyle bir şey başına gelen varmı. ? Bana kedi pozisyonu almami soylediler belki oyle başı yerine gelir diye…