Kkync geçen gün aynı sebepten hastaneye gittim akıntı dendi ama içim rahat etti tabi evde oturup acabalarla çıldırmaktan iyidir bir doktora gitmek. Doktorun dediği ise durdurulamaz boşalırcasına bacaklarından akarsa gel. Ben de sızıntı olabilceğinden şüphelenmiştim azar azar geldiği için renksiz kokusuz su gibiydi ama 30haflarda olur dedi bu tarz akıntı ilk kez yaşadığım için korkmuştum haliyle. içiniz rahat etsin istiyorsanız bir doktora görünün bence herkes de aynı olacak diye bir şey yok çünkü. İdrarda olabilir akıntı da kötüye yormayın ama yine de bir gösterin rahatlayın derim ben