Rukabella aslında çatı muayenesi de olmadık neden ağrıyor acaba. Bide benim bebeğim 24. Haftadan beri doğum pozisyonunda kafası baya aşağıda komşum o yüzden takip et demiştir belki. Doktorunuz normal diyorsa normaldir sizin için 😊 benim son kontrolden daha sonra başladığı için ağrılar daha sormadım doktora