Hulus Melek-80 memorialda dogum yapacağım eş alinmiyormus eşim çok istiyordu ama ne yazık ki giremeyecek 😏
hzl040823 Melek-80 sezeryan da izin verilmiyor enfeksiyon kapmaman için, yani benim gittiğim hastene izin vermiyor normal doğum olmadıkça
Deletedmom_110 Melek-80 benim doğum yaptığım hastanede hem sezeryana hem normale es alınıyor ama benim eşim dayanamadığı için gitmedi❤️
nonparisienne Melek-80 Hastaneye sormadım özeller genelde alıyor ama sağolsun benim kocam olmaz ben giremem seni öyle göremem dediği için kvalidem girer büyük ihtimal, annem hasta o da giremez malesef neyseki kvalidemi severim aramız iyi 😅
Elibo Melek-80 çok isterdim ama ben daha kan verırken yada göbeğime iğne vurarken eşim kendınden geçıyor dusunemedım onu orda 😅
somurtkankedi Melek-80 İstanbul Avrupa tarafında birçoğu yere sordum almıyor malesef yoksa çok istiyorum
MaxMom Melek-80 Benim doğumum planlı sezaryen olacak, doğum yapacağım hastanede eşler girebiliyor. Vajinal ya da sezaryen fark etmiyor.