Bugün ilk defa karnimin sag tarafinda araliklarla sertlesme ve agri hissettim gecti bi sure sonra tekrar etti karnim cok sertlesiyodu aksama dogru ic camasirimda islaklik gordum cok korkmaya basladim hastaneye geldim kendi doktorum yoktu bi baska doktor bakti bana kasilmalarin var bu iyi degil bu haftalarda erken dogumu tetikleyebilir dedi serum ve agri kesici yazdi ayriyetende inanilmaz en kotu olabilecek seyleri soyledi cok korktum baska bi hastaneye geldim burdaki doktorda bakti evet kasilma var dedi suan birde burda nst cekiliyorum sancilar devam ediyormu diye bu haftalarda boyle birsey yasayan varmi ne olur yardimci olun ilac ve serumla bu durum durdurulabiliyormu cok korkuyorum:((