Çok küçük bir şehirde yaşıyoruz bir tane hastane ve üç tane kadın doğum doktoru var hiç gitmediğim birine 10 gün önce gittim ve kesede bebeği gördüğünü kalp atışını duymak için erken olduğunu ama kendisinin duyduğunu söyledi bugün ise başka bir doktora gittim ve kalp atışı var diyip sadece gösterdi ses olarak duymayacak mıyız dedim hayır dedi peki dedim bebek kac haftalık 7+2 ile uyumlu 11.8 mm dedi benim son adet tarihime göre ise 7+6 haftalık kalp atışlarını duymayacak mıyım hiç 😔