Esrakyatc Enfeksiyon olabilir.Üşütme de olabilir çünkü havalar malum.Hani temmuz olsa üşütmeye ihtimal vermezdim.
Ayrıca benim gebeliğimin başında kasıklarımda adet sancısı gibi ağrılar vardı.Şuan hala var, 35. Haftadayım. Rahim normalden 1000 kat büyüklüğe ulaşımca, kaslar tabi ağrıyor.Bu büyüme ilk andan başladığı için ağrılar olabiliyor.Doktorum ve ebeler anlatmıştı.
15 haftalıkken idrar yolu enfeksiyonum oldu.Hayatımda ilkti, tesadüfen tahlilde çıktı.Dışardan mikrop kapmamışım,vücut kendi yapmıştı.Rahmin baskısı ile sıkışmaya başlayan ve tam boşalamayan mesaneden kaynaklıydı.O zamandan beri 2 haftada bir idrar tahlili kültürü veririm.İdrar yolumda enfeksiyon varken, enfeksiyonum sağ kasığımdaydı ve oraya bıçak sokuyorlar gibi bir batma oluyordu oturup kalkarken gözümden yaş geliyordu.
Sende bir tahlil ver bugün,hastaneye gidemiceksen sağlık ocağına gidip yaptırabilirsin.