ies ben tam bayıltıldim,yarım biraz pahalı olunca tam olsun dedim. Sonra başkaları anlattı yarım doğumu,bir irkildim korktum da iyi ki olmamışim dedim. Şöyle de bişe var,tam bayıltıldim ama uyandığımda ağrılarımdan ölmek istedim,belki bünyemin zayıflığından kaynaklı olabilir. Bunu da araştırmak lazım