HRHR merhabalar çok geçmiş olsun
Bende 6 haftalık falanım
Bende öyle aşırı aşırı ateş olmadı şöyle
Oğlum kreşden geldi gecesine ateşlendi ona bakdım 2 günde o kendine geldi bu sefer bende başladı ama yüksek ateş yokdu öyle titreticek dondurucak kadar
Parol içtim
Şuandada halsizliğim var eklem ağrımda var ama beni delirticek derecede değil
Sadece benim şüphem tatda oldu
Mesela tuz , limon tadını alıyorum diğer yemekleride alıyorum ama o kadar lezzetli almıyorum tabi ( bu aralar miğdem aşırı bulanıyor bu tatsızlığı mide bulantısıda yaparmı bilmiyorum ) oğlumu bugün doktora götürdüm , doktoru corona falan değil kreş hastalığı diyoruz biz buna dedi serum takdı oğlum şuan iyi ama ben ilaç tedavisi göremediğim için
Burnum tıkalı
Mide bulantım var
Halsizlik
Daha öncede hiç corona olmadım belirtileri çözemiyorum
Ve ilk hamileliğim o kadar iyi geçmişdi ki ay başıda olsam hamileliğimi anlamazdım o derece rahattım
Bunda böyle halsizlik bulamtı olunca gebelik mi corona mı anlamıyorum 😊