050218Ybmety Ne oldugunu anlamiyorum bugün şiddetl değil ama belimde geçmek bilmeyen ağrım vardı 1 saattirde vajinada biri vurur gibi aci hissediyorum acaba sancılarım mı başlıyor 😌
Leblebi_tanesi 050218Ybmety haftamız falan aynı 😅 bu durum bende de var 😅kanala girme ve açılmalardan kaynaklıymış sanırım bu batma vurma hissi doktor öyle söylemişti
-MinikveAnnesi- 050218Ybmety benimde adet ağrısı gibi ağrılarım var 37+2 dün nst de 100 e varan sancım çıktı adet ağrısı gibiydi aynı hala da aynı
050218Ybmety Leblebi_tanesi öyle mi inşallah kanala giriyordur 28 inde randevum var biri bana burda sen 3 güne kalmaz dogrursun dedi bugün de çok merdiven inip çıktım hastanedeydim felaket bel agrım başladi hafifledi.ama yattığım an da geçmedi 😌
Leblebi_tanesi 050218Ybmety sağlıkla kucağına alırsın inşallah 🥰bende diyorum 1 hafta veriyorum kendime doğuracam az kaldı falan diye 🤣
050218Ybmety -MinikveAnnesi- ben daha dün hastaneye gittim tık yoktu ama bugün ayrı bi durum vardı merdiven cok çıktım indim Acaba dedim sancimı başladı