Kızlar selammm, idrar yolu enfeksiyonu nasıl oluyor acaba, benim öyle kasıklarimda ciddi ağrılar yok, idrar yaparken yanma falanda yok ama idrar geldiği zaman biraz ağrım oluyo hafifçe, bı de bu aralar pütür pütür yoğurt kesiği gibi akintım oluyo yoğun olmasada.. acaba enfeksiyon olabilir mii bilemedimmm. Bı hastaneye gidip tahlil yaptircam ama fikrinizi merak ettim