Nzl38 bende 12 den sonra 25. Haftama giriyorum ikizlerimle, doktoruma sormuştum gayet normal ikizlerde biraz tolerans tanıyoruz demişti, dünde sağlık ocağına gittim 2. Doz tetanoz için oradaki ebede ikiz olduğu icin normal hem hepsi kilo olmayabilir ödemin olabilir şişkinliğin olabilir demişti ☺️ zaten bebislerde büyüdü en son 600 er grama yaklaşmislardi şimdi kimbilir ne kadar oldular ☺️☺️