Ben de desitin markasının pişik kremini aldım fiyat olarak da gayet makul ve epey araştırdım hastanelerin çoğunda yenidoğan yoğun bakımda kullanılan bir ürünmüş aynı zamanda yurt dışındaki hastanelerde de çok tercih ediliyormuş. Tabi daha doğmadı bebişlerim kullanmak nasip olmadı bakalım iyi gelecek mi gelmeyecek mi bilmiyorum.