esragucergun Merhaba 12 haftalalığız bebişimle hala ara ara kusmasam da bulantılarım oluyor ne zaman geçeeeer ağlaya ağlaya kusuyorum 😓
Azra41 esragucergun uy kıyamam .. 11. Haftada başladı 20 de bitti kuzum 🤲 ama hap kullanabilirsin doktoruna danişarak ..
Yarennazulu esragucergun 14.haftadayım hapta kullanmama rağmen sabah öğlen yedi yirmi dört hiç bişey yiyemiyorum çok fena haldeyim bende 😥umarım Bi an önce geçer
ilaylayy esragucergun 10. Haftama kadar benimde mide bulantım yoktu 10. Haftada folik asidi kesip efa mom verdi bide d vitamini olanlar ondan sonra oldu mide bulantılarım başladı 17. Haftadayım 18 e giricem ama hala gece 5 de uykudan uyanıp kusmaya koşuyorum çıkaramıyorum da ne bileyim
esragucergun Azra41 ay kullanıyorum prilamı o da anlamadım bi fayda ediyor bi etmiyor kusmamak için direniyorum kusmak gerçekten kötü bir olay benim için kuzum umarım geçer benimkide doğurana kadar kusanlar varmış 🤮😘
Ayseguloprl_ esragucergun bende prilam kullanıyorum ve 11haftayım bende berbat kusmalarım var ve kabız yaptı ilaçlar sizde aynısı oldu mu ?
esragucergun Yarennazulu umarım geçer gerçekten çok zor bulantıyı düşünürken bile bulanıyorum ya o derece
_nurkrdvt 11 haftalığım bulantı kusma her şeyden etkileniyordum kilo kaybediyordum doktorumun önerisiyle prilamı gece uyumadan 2 tane içmeye başladım şimdi çok şükür iyiyim
Ayseguloprl_ esragucergun faydası olmuyor evet bende de aynı şekilde ayrıyetten öğle için kötü olursam zofer yazdı o biraz iyi geliyor
Herzamanask4 esragucergun aynı durumdayız canım gece 2 adet prilam içiyorum sabah kusuyorum rahat geçirenleri gördükçe imreniyorum vallahi
esragucergun ParildayanYildiz ya 12 haftalık oldum bir gün koşmayınca geçti diyorum 17ye kadar sürer mi yaaa
FaDo0608 esragucergun benim 24.haftaya kadar hergün devam etti, ilaçla durabiliyodum. Şuan 27.haftamdayım tam geçmesede şükür azaldı, ama sabah kalkar kalkmaz yinede ilaç içiyorum başka türlü çok zorlanıyorum yiyip içerken.