Anneler 36 haftalik hamileyim gebeligimin basindan beri idrar yolu enfeksiyonum devam ediyor azaliyor cogaliyor ama
Birturlu bitmiyor. Toz üromisin kullandim 2-3 defa fayda olmadi sanirim. Bugun doktorum 200 mg infex antibiyotik yazdi. Kullananlar oldumu cok korkuyorum bebegime bisey olurmu diye . Yorumlariniz benim icin cok degerli🌸🙏🏼