Cisem21 ben kolestaz geçirdim acil doğuma alındım sonra bebeği yanıma koydular sonra odaya gittik bebek yanımda tam bakıyordum ki doktor geldi ve götürdüler… Bir kere daha opturduler. Çok zordu keşke direkt gitseydii.. kolestaz ciğerlerini geriletmis. Nefesi zor alıyordu ikliyordu. Odaya gelince ben de fark ettim normal bebek gibi değildi. Perşembe doğum yaptım hala kuvozde. Cumartesi çıkacak deniyor ama bekliyorum..