Deletedmom_110 Kizilkafaa sosyal hizmetlere başvuru yapıyorsunuz doğum belgesi ile birlikte veya bebeğin kimliği ile bir ay sonra PTT ye yatıyor 300₺
Neslihan37_ Kizilkafaa süt parasi değil o doğum parası. Gidip doğum belgesi ile sosyal hizmetlere başvuru yapın. Önce başvuru sürecinden gexiyor bazılarına para yatmadigi da oluyor bu süreçte ama xogunluk ödeme oluyor