Merhaba kizlar herhangi belirtim yok bugün rutin kontrole gittiğimde bebeğim gayet sağlıklı ama kanama olduğunu söyledi doktorum ve 10 gün rapor yazdi progestan yazdı 2 hafta sonra gel dedi böyle bişey yaşadığıma üzgünüm 11 haftalik hamileyim normal kanamam yok içten olduğu ixin anlamiyorumda düşecek korkusuna girdim yardımcı olur musunuz bu düşünceme ya