Anne9283 Kızlar doğuma 1 ay var protez tırnak yaptırmak istiyorum ama doğumda neden böyle geldin veya ojeni sil diyen hemşireler olmuş sizce neden bilginiz var mı
mavipapatyaa Anne9283 toka küpe dahil ojelerde çıkartılıyor. Kan dolaşımını yavaşlattığı için. Sadece dogum degil her ameliyat ta söylüyorlar. Ojeni çıkartmadiysaniz eger ki ameliyathanede cikartiyorlar.
durumom2022 Anne9283 burda bir post açılmıştı yine hemşire arkadaşlar yorum yapmıştı oksijen seviyenizi ölçen cihaz doğru göstermediği için izin verilmiyormuş ojeye bile protez tırnakla göstermez bile cihaz
Nis Anne9283 satrasyon aleti net cevap versin diye cıkarıyolar 😁 sancın geldimi abdest al iki rekat namaz kıl git valla protez tırnagı düsünmen beni sasrttı
denizarenmom cunku parmaginiza bir sey takiyorlar tam bilmiyorum ama parmak renginizi gormeleri lazim