Samsunn55 bende bir kere kimyasal iki de 14 üncü haftalarda kaybım oldu şimdi yine hamileyim adetime 4 gün kala hamilr olduğumu öğrendim doktora gittim zararı olmaz başlayalım dedi ve başladık puan 15 haftalığım aynı Benin de sizin gibi 5 heterizigot çıkmıştı bence doktora söyleyin başlayın derim her gün iğne oluyorum kendim