ben 15+4teyim dün ağlıcaktım acıdan, bebek büyüyor deniyor ama benimkiler kepçeyle kazı yapıyor sanki.. bugünde göbek deliğim sancılandı her oturuşumda 🥺🥺 bıraktım endişelenmeyi allah yaşatmasın kan görmediğim sürece telaş yapmıcam yoksa bitmez bu hamilelik 🙈