Oznurozdemir Arkadaşlar merhaba. Bugün 38+1 olduk. A101 e pilates topu gelmişti kaptım bir tane. Yarından itibaren top ile egzersizlere başlayayım diyorum. Yapıp da faydasını gören var mı?
izobellaaa-_- Oznurozdemir ne bilim yaa hani diyorlar ya dışarıda 100 güne bedel vs içerde durması hani gelişim açısından tabi bi yandan da çok merak ediyorum çıkmasını istiyorum 😀🤦🏻♀️
Kbraataselim Bende 38. Haftadayım daha yeni başladım. Beli çok rahatlatıyor özellikle. Ben birde youtube dan elçin demirelin videolarına başladım🤗