Dilaraortacc1 Hanımlar 15 gün önce sezaryen ile dogum yaptim ve sürekli endiseliydim ne koysam koymasam diye bi valiz hazırladım kendimce gereksizlere hemen paylaşıyorum Pişik kremi süt saçma makinesi şampuan havlu gibi şeyler evde sonradan lazım oluyor ilk gün sutunuz zaten hemen gelmiyor ve bebege hastane şırınga ile mama verdiriyor Bebek kıyafetine gelirsek bi tane 10 lu hastane çıkışı 1 tane beşli koymustum besliye gerek yok onun yerine 2 3 tane zibin ve alt koyun 15 tane bebek bezi koyun başka bir şeye gerek yok zaten sezeryan bile olsa 1 gece kalınıyor agri durumuna göre en fazla 2 gece çok rahat yetiyor böyle süslü puslu kıyafet koymayın bebeğe inanin hiç rahat edemiyor ilk gün alt açma bezine gerek yok ıslak mendil kesinlikle koyun Kendiniz için iç çamaşır koymayın giyemiyorsunuz hastaneden çıkana kadar hasta bezi baglaniyor çok da rahat zaten ben 2 takım koydum 1 tanesi yetti 2.sini eve gelince giydim depend almayın dikisleri terletiyor ilk günler çok zor oluyor 1 tane de çorap koyun üşüme durumu olabiliyor hastane cikisinin içindeki battaniye ve bi tane de orta kalınlıkta battaniye koyun eğer varsa muslin örtü alın kundak yaparken çok iyi oluyor Sormak istediğiniz varsa yardımcı olmak isterim aklıma gelenler bunlar 🌸❣
Ziynet4459 Dilaraortacc1 depend bedenime göre bulamamıştım lohusa pedi mi alayım 27 ekimde doğumum var bana ayrıca ne lazım olur tecrübelisiniz bir de kış bebeği benimki Malatya o zamanlar soğuk oluyor
cansualisa Dilaraortacc1 depend Bnm kurtarıcımdı kışiden kısıye fark ediyor biberon da öyle Diğerlerine evet sağlıkla büyüt🌺
Nskyhn Dilaraortacc1 süt sağma makinesi bende çok işe yaradı. Dependin aynısı anneannemin hasta bezi vardı hiç terletmedi tam tersine evde bile 4 gün onu taktım çok rahattı. Biz sütü sagarak getirdik 2 saat sonra 👍
Dilaraortacc1 Ziynet4459 direkt bi paket hasta bezi al 8 tane oluyor içinde eve gelince de normal regl pedi kullanirsin kış bebeği de olsa eğer eve arabayla döneceksen 1 tane battaniye yeter dediğim gibi yanına uzun kollu 2 3 tane zibin al alt ayaklı pijama al ve o pijamayla beraber üstüne corapta giydir ilk.gunler ayakları çok üşüyor bebeklerin kendine de lohusa pijamasi alıyorsan siyah al kesinlikle beyaz alma eğer özel fotoğraf vs çekinmeye eksen benim aklıma hiçbiri gelmemişti tek derdim bebegimi besleyebilmek olmuştu o yüzden gereksiz görüyorum o beyaz saten takımları başka sormak istediğin varsa buyur
SunnyG Lohusa pedi iğrenç bir şey. Rahat değil. Ben depend kullandım ki hemşireler onu tavsiye etti. Temmuzda doğum yaptım öyle terleme filan olmadı. Ayrıca 15 bez bir günde anca yeter. Bana zor yetti. İki gün kalınacaksa asla yetmez.
Dilaraortacc1 SunnyG lohusa pedi değil hasta bezi kullandım ilk gün aşırı kanama olduğu için çok rahat oluyor ve 15 bez bana 2 gün yetti 1. Gün 4 defa kaka yaptı ve 6 defa işedi zaten 10 cc mama içiyor 2 saatte bir 3. Günden sonra açılıyor mide kapasitesi
Ziynet4459 Dilaraortacc1 arabamız var kalın battaniye aldım peluş olanlardan pijamayı da siyah düğmeli takımlardan aldım bazıları doğum sonrası çok terliyorsun demişlerdi o yüzden kalın değil orta kalınlıkta pijama aldım hasta bezi alayım o zaman ben
Dilaraortacc1 cansualisa biberon kullandınız mı siz ben mama kaşığı almistim mamaya onla veirrim diye hemşire siringayla 2 saatte bir 10 cc verdirdi biberon meme reddi riski yaratır dedi
Tospikannesiiiii Dilaraortacc1 bazı çocuklar bırakıyor memeyi benim de oglum biberon da tuttu meme de ama en saglıklısı meme tutana kadar şırınga ile vermek
Ozlemduman Aslında bebek için alt üst takım olarak ben ilk doğumumda 2 tane bi tane de 10lu hastane çıkışı ve 1 tane tulum koydum ve asla yetmedi evimiz yakındı eşim gidip alıp geldi bizim oğlan ya çiş yaptı ya kustu o yüzden bebek için ne kadar takım konulursa o kadar iyi bence ve ben kendim için söylüyorum hasta bezi de olsa depend de olsa iç çamaşırı giydim onunla daha rahat ettim kişiden kişiye değişir tabi ki bu durum bu da benim tecrübem ve ben unutmuştum emzirme sütyeni koymayı bu hamileliğimde çantama ilk koyacağım eşya emzirme sütyeni olucak
Dilaraortacc1 Ozlemduman bizim oğlan üstünü çok kirletmedi biz keyfi değiştirdik ilk gün diyebilirim😄 ben sudyen takmamistim goguslerim çok hassaslasmisti kişiye göre değişiyor işte 🙏😊😄
irembzc Bence alt açma örtüsü lazım olabilir ilk günler kakaları siyah oluyor zor çıkıyor altını açınca yapıveriyolar her yer batıyor 😂
Tospikannesiiiii Dilaraortacc1 35 haftalık hamileyim şuan çantama ne biberon ne emzik koymadım o yüzden mama koyan bile varmış yani hastahane o anlık tedarik ediyor zaten psikolojik olarak kendimizi şartlamasak daha iyi