Dnzdmr92 37.haftada izine ayrılanlar tekrar rapor alınıyor değilmi? 26 sında çalışanlirlik raporum bitiyor direk o gün mü doktora gidip almalıyım? Nasıl yaptınız?
ZeynepKaya27 Dnzdmr92 bence iş yerine sorun benim iş yerim 37 de bidaha rapor istedi 37 dolduguna dair bazı iş yerleri istemiyomuş 32 de aldıgımız çalışabilir rapor u yeterli oluyomuş
Sl_kyz25 Peki 32 de çalışabilir raporu alıp 34 kadar çalışıp sonra izin alındığında o 3 haftalık süre doğumdumdan sonraki 8 haftaya eklenip 8+2olur mu? Yoksa illa 5 hafta mı çalışmak gerekir
Sl_kyz25 SunnyG bunu doktor mu raporda belirtmesi gerekiyor yoksa çalıştığım kurum mu? Çalıştığım kurum bana kullanmayacağım konusunda ısrar ediyor.
SunnyG Sl_kyz25 bi yerde belirtilmesine gerek yok. Çalışamaz raporu aldığınız tarih itibariyle sizin izniniz her şekilde 16 haftadır. Daha eksik izin kullanamazsınız. 8+8 şeklinde değil, toplam 16 hafta şeklinde düşünün.