Balkuzum lierak çok pahalı ve bir yağ gibi geniş bölgeye azıcık yayamıyorsun . 3. Ve 4.ay onu kullandım .sonra bio oile aldım . Çok memnunum . Fiyat uygun ve düzenli kullanımda eski cilt çatlak ve lekelerini de geçiriyor . Doğumdan sonra da sürekli kullanmayı düşündüğüm bir yağ . Tavsiye ederim canım