biokadin Merhaba kızlar 25 haftadayım sizde göbek deliği kızarıklığı yaşayan var mı .? Nette normal diyor ama bilemedim doktor randevumda daha var 3 hafta o yüzden sormak istedim yaşayan varmı .? Ağrı vs yok kızarık böyle bilrsiniz az çok ne kasdettiğimi..