Kızlar merhaba 38. Haftamizdayiz . Bugün kontrolüm vardı 2 haftadır sadece 70 gram almış ben 3400 falan olmuştur diye beklerken 3070 anca olmuş 2 hafta önce tam 3 du simdi anca 70 gram almış. Doktor normal dedi ama ben hala şoktayım okadar şey yiyip de almamış hic . Benim haftamdakilerin 3500 falan hep bebek kiloları. Normalmi sizce nasıl