Elf-5 Hadi bakalım 28 Eylül sezeryan spinal doğum ile gün almış bulunmakdayım . İçimde evet bırsey var benı cook zorlayan fakat ondan cocuk çıkacağına anne olacağıma ınanamıyoooorrruuuummmmm🫶☹️🥺
-sef- Elf-5 bizimde son 8 kaldı gösteriyo normal gelicek inşallah sıpamız bi aksilik olmazsa 🥰😂sizin içinde hayırlısı olsun kolaylıkla atlatırsınız inşallah o süreci de 🥰🥰
Elf-5 Melteeeemm tamamen özgür irademle 😂🥴 inanılmaz normal doğumdan korkan bırıyımdır sezeryan bıçak altına yatıp sonrasında yaşayacaklarımı göze alacak kadarım da ondan 🫶 yoksa dıger tüm karşılaştırmaları herseyı bılen bırıyımde . Benımde kısa öz hıkaye sebep bu😤