esmaozdemir76 Aydan21 ben hamile kalmadan önce yaklaşık 3 ay içtim tabi yanında enfeksiyonun vardı onun içinde ilaçlar kullanıyordum hepsi bitti adet oldum sonra hamile kalmışım zaten
Eylmaz Aydan21 hamile kalmadan 1 hafta önce kullanmaya başlamıştım sonra hamile olduğumu öğrendim ama doktorum ilk kullandığımı söylediğim de çok iyi önceden başlaman iyi olmuş demişti
BabyMinor Aydan21 şuan hamileliğim de kullanıyorum ekstra kullanıp hamile kalmak için değil maksat folik asit bunu vermiş eczacı başka elinde yokmuş doğunun köyünde de pek bi ilaç seçeneği yok zaten
Bellacaio Aydan21 folik asit kullanımının hamile kalmaya etkisi yok diye biliyorum. Kullanım bebeğin gelişimi için faydalı.
melisa_dzgn61 8 aylık evliyim kontrol amaçlı gittim kadın doğuma sıkıntım olmadığını söyleyip gebelik düşündüğümü sordu bende evet dedim gebelik öncesi folik asit kullandırdı yani folidoce kullandım 🥰 ve hamileyim
Aydan21 melisa_dzgn61 aynen bende 9 ay oldu evliyim. Doktora gittim folidoce kullanmamı söyledi. Bu gün başladım kullanmaya bakalım nasıl olucak. Siz ne zamandan kullanıyosunuz bu ilaçı?
Gizem1994 Gebe kaldığımı öğrendikten sonra folidace kullanmaya başlamıştım ama gebelik düşünenler için öncesinde başlanmalı falan diye duymuştum
mylittlebabym Folidoce hamile kalmak istediğiniz için verilmiyor, hamile kalmayı planladığınız için supriz bir gebelik olursa erkenden folik asit almaya başlamış olmanız için veriliyor. Folik asit kullandım hamile kaldım diyenlere itibar etmeyiniz.
melisa_dzgn61 Aydan21 şöyle şöyle söyleyeyim 15 Şubat’ta gittim ben ilk muayeneme o zaman doktor hanım verdi bana bu ilacı hemen hemen bu ilacı bir ay dan fazla bir iki gün kullandım bittikten sonra bir daha kullanmamı istemedi zaten ondan sonra Haziran ayında gebe kaldığımı öğrendim ki belki Mayıs ayında kalmıştım öğrendiğimde 5 haftalıktı bebeğim �nşallah sizin için de hayırlısı olur sizin işinize de yarar 🥰
Mehtap_ali Ben kullandım bir profesör önerisiyle kullandım ama hem onu hemde yasmin ilacını kullandım bir ay sonra bıraktım ilk korunmasız ilişki de hamile kaldım. Yasmin de düzensiz adetim olmuştu bir ay içinde iki kez ilk defa kullandım bir ay. 5 yıl korundum olmasın diye korunmayı bıraktım hemen oldu. Sizin de inşallah işinize yarar 🥰