Ftmglozdmr benimde çok canım cekmişti aklıma geldikçe agzım sulanıyordu o haftalarda arkadaşlarım falan saçmalama zararlı bebegini düşünmüyomusun falan diyorlardı eşimde o yüzden izin vermiyodu doktoruma sordum etsiz yiyebileceğimi söyledi ben de o günden sonra canım cektikce 2 haftada 1 falan yedim çok şükü bebeğim sağlıklı 32. Haftaha kadar geldim böyle zaten şişiriyor cok yiyemiyor insan ayran iç yanında temizlesin😄