ilaydaaltann_ Meraba kızlar. 12+1 günlük hamileyim. Akımtım çok fazla oluyor. Üstelik kasık ağrılarım ve karnımın yan tarafları ve üst kısımlarına da ara ara ağrılar oluyor. Yengeme sorduğumda bebek yukarı çıkıyordur dedi sizin başınıza geldi mi?
Aslan04 ilaydaaltann_ medhaba merhaba cnm . 12 hafta 2 gunum.. benimde cok yoruldugumda belim sirtim kasiklarim karnim agriyor… oksurunce bile agriyo… normal sanirim
AhseninAnnesii ilaydaaltann_ dinlendiginizde bu ağrilar geciyor mu. Rahim genislemeye basladigi icin bu ağrıları hissediyorda olabilirsiniz ama bu kadar yogun hissetmeniz normal dgil sanirim
ilaydaaltann_ AhseninAnnesii Dün geceden beri yoğunlaştı gece karnımın üst kısımlarıydı sabah sağ kasığım akşamdan sonra da karın çevrem
AhseninAnnesii ilaydaaltann_ en son ki muayenenizde bir sıkıntı gozukmuyorsa ve dinlenince geciyorsa sorun yoktur. Rahminiz genisliyodur. Suyunuz fazla oldugunda da bu tarz agrilar olabiliyor. Siddeti artıyorsa ve geçmiyorsa agriniz doktora gidin bence ne olur nolmaz
ilaydaaltann_ AhseninAnnesii 6 haftalıkken gittim en son doktor 1 buçuk ay sonra ikili tarama için gelmemi söylemişti geçmezse gidiycem