Elf-5 dilannulucayy bır hafta kaldı doğumuma kızım olacak isim yok bıldıgın ama ısım yok isimsiz yuregımden ne gecen var nede esımın mutsuzum 🥵🦦
yamacalimoms Kızım olsaydı Asel Lina koyacaktim İlk oğlumu 20. Haftaya kadar iki doktor da kız dedi o yüzden Asel Lina diye düşünmüştüm nasip olmadı ❤️
AhseninAnnesii yamacalimoms net kız mı demislerdi peki. Ben 3 doktorada gittim 2si detayli ultrasondu biri kendi doktorum. Hepsi kiza benziyor dedi. 20+4 haftalikken detayliyq girdim hala net kiz diyemedi. Baya baktim genitaline kiza benziyor dedi sadece
Rapunzelinanasi dygefe teşekkür ederim Leyla Eva da çok uyumlu, güzel olmuş. Adıyla yaşasın minnoşlar 🌸
Buseyllzr dilannulucayy 3 aylık kızım var Eylül koydum adını 🥰 yeni nesil isimler çok hoşuma gitmiyor☺️
Elf-5 Buseyllzr ya Eylül mu koydunuz bende hep Eylül ısımlerını Eylül ayında doğanlara yakıştırırdım bır hafta sonra doğumum var eylulde doğacak bende dıyorum acaba bu bahane ıle Eylül mu olsa bende eylulde doğdum sımdıde ınsallah kızım geliyor 😂🫶
AhseninAnnesii yamacalimoms herkesin detaylida netlesmis benim detaylida bile netlesmedi ya şaka gibi 😅
Gizem1994 dilannulucayy en zor şey biz cok düşündük hemen karar veremiyor insan 💆♀️😁 kız ismi olarak fikir olsun aklınızda ; Duha isimini ben cok beğeniyorum