ecemila 14 haftalık hamileyim ama bu haftalarda belirtilerim azaldı baya normal mi öncesinde bir düşük yaşadığım için korkuyorum size danışmak istedim
ikikizannesi__ ecemila bulantılarinin falan geçmesi normal canm bu haftalardan sonra biraz daha rahat seyredecek hamileliğin merak etme
umena İkinci trimester hamileliğin balayı derler ilk trimesterde olan belirtiler gittiği için vücudun alıştı hamileliğe sıkıntı yok
ecemila umena o zaman korkmayım artık teşekkür ederim 😊 ilk haftalar o kadar zordu ki şimdi böyle olunca tuhaf geldi