37 nci haftamdayım 0 çatlak, sabah akşam sürdüm 18 haftamdan itibaren. Doktoruma danıştım tabi ama kendim de başka kremler kullandım. Doktorum yıllardır bilinen lierac önermişti, ben ek olarak dalanın zeytinyağlı kremini , badem yağı , hindistan yağı falan sürdüm. Düşta masaj ve peeling uyguladım. Bol su içmek ve hızlı kilo almamak da işe yarıyor. Şu ana kadar 9 veya 10 kilo almışımdır.