Ilk hamileligim. Tesadüfen ali beye gittik .hamile olduğumu öğrendiğim andan beri ali beye gidiyorum .suanda 33 haftalık hamileyim cok seker cok iyi bir doktor kesinlikle gereksiz tahlil istemiyor normal dogum olarak ilerliyoruz bebegim normal dogum pozisynunda asla kolay olsun diye sezaryani hic konuşmadık tek istemedige sey kilo asla kilo almanizi istemiyor ben cok memnunum insallah doğumumuda beraber yapıcaz . Hastane oldukca temiz ebeleri hemsireler hakkinda pek bilgim yok ama ali beyde dogum yapan tanıdıklar var cok memnun