Merhaba güzel anneler 7.ayıma girdim alışverişi tamamlamak istiyorum artık
Hastane çıkışı daha dogrusu yeni dogan olarak aldıklarımı yazıyorım eksigim varsa söylermiisiniz tecrübeli anneler
1 tane 11 li hastane cıkışı
2 tane 5li hastane çıkışı
Alt üst tulumlar 4 5 tane. Sizce bunlar yeni dogan için yeterlimidir hastane cantama 1 tane 11 li 2 tane 5li koysam yeterlimidir