Papatya000 Kızlar bebellerşm ikiz ikisindede oluyor dokyora sormayı unuttum size danışim belki normaldir… Mamadan sonra uyuduklarında bebeklerimin ağzında tükürük oluyor dudakda birikiyor normalmi
hunilimom Papatya000 normal canım benim de bir aylık kızım var oluyor daha tukuruklerini yutmayı unutuyorlar galiba 😂