Arkadaşlar 4 ay önce bebeğimin kalbi atmadığı için kürtaj oldum ve hala adet olamadim doktora gittim hormonlarima baktı ve FSH hormonu 9.09 ve post menopoz 12 çıktı bir hap reçete etti ama yan etkisi çok diye kullanmadım bu değerleri yorumlayabilecek ve benim gibi kürtaj sonrası adet olamayan var mı sizlere ne söyledi doktorlariniz